2014. október 27., hétfő

Egy kis újdonság

Sziasztok!

Eddig többnyire termékismertetőket olvashattatok tőlem, de most, hogy ne unatkozzatok annyira egy-két alkotásomat is feltenném. :)
A hétvégén rákattantam a témára és számos új dolgot beszereztem. Eddig lényegében szegényes volt eszköztáram: csak a decoupage, a repesztőlakk és a lakk volt megtalálható az akrilfestékek mellett, ezekkel viszonylag egyszerű és egysíkú dolgokat készítettem...legalábbis így visszatekintve a munkáim annak tűnnek...azonban most vettem jó pár dolgot. Stencil, patina, viaszpaszta, gélpaszta, 3D fólia, 3D fólia ragasztó, szivacsecset, spatula..ja és levegőn száradó gyurma, szilikon nyomda, rizspapírok és dobozok...asszem ennyi...mármint "ennyi" :D.
Ezeket majd később részletesen ismertetem, most inkább csak képet csatolok a friss munkáimról. Lássuk hát! :)

Nyamm, nyamm, makaron makaron hátán :) Egyszerűen csak decoupage-oltam és lefestettem. Lezárásként lakkoztam. :)

Szülinapra készült anyának :) A filc virágokat készen vettem potom összegért. A kis vázát repesztettem és szalvétával díszítettem. (A repesztésről még lesz szó egy másik bejegyzésben ;) )

Isten hozott! Egyszerű ajtódísz: fa lap, szalvéta, egy kis kender zsinór, festett virág és madár, sarokdísz és egy kedves felirat, máris feldobtad valakinek a napját! A feliratot öntapadós papírra megrajzoltam, kivágtam, a fára ragasztottam és lefestettem.

Kedves Naplóm! Nem bírtam ki, de annyira tetszik hogy felrakom, pedig még nincsen kész. Ha kész lesz még rakok fel képet, és azt is, hogy mi adta az ihletet!

Egyenlőre ennyi, de még rakok fel majd képeket! Azért hogy ne unatkozzatok, majd osztok meg videókat, ötleteket is! :) Remélem tetszenek és tudtok ihletet meríteni belőlük!
~Bogideas


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése