2014. október 11., szombat

Kezdetek

Üdv kedves kreatívkodó!

"A fantáziádnak csak a fantáziád szabhat határt."
Első bejegyzésemben szeretnék pár dolgot magamról, és a "blog nyitás" okairól, valamint az eljövendő témákról írni.

Egy picit magamról:
Bogi vagyok, 16 éves, vidám, Beatles-fan, kreatív, és zenélő lány :).
Mindig is szerettem rajzolni, nyomdázni, gyurmázni, de komolyan egyiket sem űztem. 2012-ben az interneten ráakadtam pár "fincsi" telefondíszre, és érdekelni kezdett miből is lehet ilyeneket készíteni. Ekkor találtam rá süthető gyurmára. Be is táraztam rendesen, volt (van) sok színem, gyurma lakkom, csillámporom, és mindenféle eszközöm. Sok ékszert, kulcstartót csináltam gyurmából, ajándékba és saját részre is. Azonban hamar rátaláltam a gyurmázás árnyoldalára: a nagyon hosszú, és néha még unalmas munkafolyamatra. Aztán (már magam sem tudom hogyan) felfedeztem a dekupázs technikát. Ezután elindult egy lavina, ami ma sem állt meg: dobozok, szalvéták, tányérok, akrilfestékek, szalvéták, rizspapírok, repesztőlakk, még több szalvéta, még több doboz és.....mai is űzöm a tányér és doboz készítést, de a gyurmázást sem hagytam abba.
A munkáimmal kapcsolatos sok pozitív visszajelzés hatására, vágok bele egy új blogba, nagy reményekkel, és tele ötletekkel.

A későbbiekben szeretnék majd kitérni:
- különböző technikákra
- alapanyagokra
- elkészítési módokra
- ötletekre
- és kész "mintadarabokra" :)

A blogot azért hoztam létre, mert szeretném megosztani a világgal hogy milyen jó is a kézműveskedés, hogy egyáltalán nem gyerekes, hanem fantasztikus ékszerek, berendezési tárgyak, ruhák, stb tárháza, amit bárki elkészíthet! Többek közt ezért is szeretném majd megosztani alkotásaimat, és a módszereimet. Sok profi kézműves blogot olvastam mostanság, az ő ötleteikből én is merítek ihletet, és majd meg is osztom ezeket, de nem törekszek sem a másolásra, sem arra hogy népszerű legyen a blogom, inkább csak az idetévedő kreatív elmék segítésére és saját szórakoztatásomra hoztam létre, persze örülni fogok mindenfajta visszajelzésnek. :)
Sokan mondták már, hogy jók ezek a kis dolgok, de nekik nincs hozzá kézügyességük. Nekik a következőt tudom mondani: a kézművességnek rengeteg ága van, mindenki megtalálhatja a neki tetszőt, megfelelőt, és minél többet csinálod azt tevékenységet, a kezed egyre ügyesebb lesz majd!
A fenti idézethez pedig tartom magam, tényleg bármi lehetséges, csak el kell hinned! :)

Remélem tudtam egy kis kedvet csinálni a kézműveskedéshez!
Igyekszem hamarosan új bejegyzéssel jelentkezni, addig is köszönöm ha a közeljövőben benézel majd máskor is!

~Bogideas :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése